Z Mafox Vision stworzysz profesjonalne filmy promocyjne, które skutecznie przyciągną uwagę i wzmocnią wizerunek Twojej marki. Specjalizujemy się w produkcji wysokiej jakości filmów promocyjnych, które prezentują Twoje produkty, usługi i idee w atrakcyjny i przekonujący sposób. Nasze filmy to idealne narzędzie do budowania relacji z klientami i zwiększania zaangażowania na różnych platformach medialnych.
Filmy promocyjne
RODZAJE FILMÓW PROMOCYJNYCH
Filmy dla firm mają różne zadania i zastosowania dlatego często nazywane są zgodnie z przeznaczeniem i celem jaki mają osiągnąć np. filmy korporacyjne, filmy wizerunkowe, filmy rekrutacyjne. Jednak ze względu na to,że każdorazowo wynikiem tego typu filmów jest również promocja firmy i jej usług są uznawane za filmy promocyjne.
Jak pracujemy
1. Analiza potrzeb
Dokładnie rozumiemy Twoje cele i potrzeby, aby stworzyć film idealnie dopasowany do Twojej marki.
2. Tworzenie koncepcji i scenariusza
Opracowujemy kreatywny scenariusz, który najlepiej przedstawia Twoją ofertę.
3. Produkcja
Realizujemy nagrania z użyciem nowoczesnego sprzętu, dbając o każdy detal.
4. Postprodukcja
Edytujemy materiał, dodajemy efekty specjalne i tworzymy wciągającą narrację.
5. Renderowanie i dostosowanie
Standardowo renderujemy filmy w formacie 16:9, ale możemy nagrywać od początku dostosowując format do wymagań konkretnej platformy (np. 1:1, 4:5, 9:16) w zależności od Twoich potrzeb.
Standardowy zakres cen
Standardowy film promocyjny (np. dla firmy produkcyjnej itp.)
5000-15000 zł netto
Animacja reklamowa typu explainer video
2000-8000 zł netto
Wideowizytówka lokalnej firmy (np. fryzjer, zakład usługowy, sklep, bar)
2000 zł netto
Ta cena obejmuje typową wideowizytówkę, która może zawierać:
- Krótkie ujęcia wnętrza i zewnętrza lokalu
- Prezentację głównych usług lub produktów
- Krótką wypowiedź właściciela lub pracowników
- Podstawowy montaż i korekcję kolorów
- Podkład muzyczny
- Długość: zazwyczaj 1-2 minuty
Opcjonalne dodatki do wideowizytówki (mogące wpłynąć na cenę):
- Dodatkowe ujęcia z drona: +500-1000 zł netto
- Rozszerzona dłuższa wersja z historią: +1000-1500 zł netto
- Zaawansowana postprodukcja lub animacje: +500-1000 zł netto
Uwagi:
- Ceny mogą się różnić w zależności od specyfiki projektu, czasu produkcji i wymagań klienta.
- Ceny nie obejmują kosztów lokalizacji, jeśli nagrania odbywają się poza Krakowem.
- Przy bardziej złożonych projektach może być konieczna indywidualna wycena.
Co mnie wyróżnia
Pełen profesjonalizm
Profesjonalne filmy promocyjne, które ukazują indywidualny charakter Twojej firmy i podkreślają jej potencjał
Dynamiczne filmy
Kreuje dynamiczne filmy promocyjne, które przyciągają uwagę klientów i skutecznie komunikują przekaz Twojej marki
Kreatywność tworzenia
Moja produkcja filmów promocyjnych łączy kreatywność, wiedzę marketingową i najnowszą technologię, aby wyróżnić Twoją firmę na rynku
Wysoka jakość
Jakość moich filmów promocyjnych to fundament mojej pracy – gwarantuje wysoki standard realizacji, który z pewnością spełni Twoje oczekiwania
FAQ (Frequently Asked Questions)
ODPOWIEDZI NA NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Ile kosztuje film promocyjny?
Zakres cenowy filmu promocyjnego z przeznaczeniem na internet zależy od użytego sprzętu, ekipy, lokalizacji oraz zaawansowania postprodukcji i mieści się w przedziale 5000-15000 zł netto. Natomiast średnia kwota za film promocyjny to 6000 zł netto.
Jak wygląda sposób zamówienia filmu promocyjnego?
1. Wybieramy pasujący dla branży styl lub omawiamy scenariusz.
2. Ustalamy wspólnie konkretne szczegóły filmu.
3. Dobieramy odpowiednie techniki filmowe i sprzętowe do scenariusza lub budżetu.
4. Po ustaleniu sposobu realizacji wystawiamy fakturę pro forma na całość zamówienia.
5. Przystępujemy do prac po wpłacie zaliczki wynoszącej 50% wartości zamówienia.
Ile trwa produkcja filmów promocyjnych?
Czas realizacji filmu promocyjnego zależy od jego złożoności. Może trwać od tygodnia do miesiąca, jednak średnio trwa około dwóch tygodni.
Jaki jest czas realizacji poprawek?
Jeżeli film już jest gotowy, drobne korekty są nanoszone w przeciągu paru dni.
Jak wyglądają kwestie praw autorskich do filmu?
• Właścicielem dzieła jest zawsze osoba/team wykonująca.
• Często konieczny jest zakup dodatkowych licencji.
• Zakup wszystkich potrzebnych licencji jest po naszej stronie.
• Podpisujemy umowę o przeniesieniu praw autorskich majątkowych na zamawiającego.
Co jest przekazywane?
Przedmiotem zamówienia jest gotowy produkt. Nie przekazujemy materiałów źródłowych. Przekazujemy wyłącznie produkt końcowy z możliwością wyświetlania na określonych polach eksploatacji.
Jak wygląda sposób zatwierdzenia i odbioru gotowego filmu?
1. Otrzymujecie wersję finalną zabezpieczoną znakami wodnymi.
2. Zatwierdzacie film lub nanosimy poprawki (trzy wersje poprawek w cenie).
3. Po zatwierdzeniu finalnej wersji wystawiamy fakturę końcową.
4. Po opłaceniu faktury przesyłamy zatwierdzony plik z filmem w wysokiej jakości bez znaków wodnych.
Promocyjne Filmy w Biznesie: Potęga Wizualnego Marketingu
Skuteczność Promocyjnych Filmów w Erze Mediów Społecznościowych
W erze mediów społecznościowych, promocyjne filmy stają się niezwykle skutecznym narzędziem marketingowym. W przeciwieństwie do statycznych treści, filmy potrafią:
• Przyciągnąć uwagę na dłużej
• Dostosować przekaz do oczekiwań grupy docelowej
• Efektywnie przekazywać informacje
• Budować emocjonalne połączenie z widzami
Zyski Płynące z Wykorzystania Promocyjnych Filmów w Biznesie
Korzyści z wykorzystania promocyjnych filmów:
1. Wzrost rozpoznawalności marki
2. Wzmocnienie zaangażowania klientów
3. Zwiększenie konwersji
4. Poprawa pozycjonowania w wyszukiwarkach
5. Skuteczne przekazywanie informacji
Statystyki Potwierdzające Skuteczność Promocyjnych Filmów
• 86% firm wykorzystuje wideo jako narzędzie marketingowe (Wyzowl)
• Filmy generują o 66% więcej jakościowych leadów (HubSpot)
• Filmy na stronie mogą zwiększyć czas spędzony na niej o 88% (WordStream)
• 90% konsumentów uważa, że wideo wpływa na ich decyzje zakupowe (Forbes)
• 96% konsumentów twierdzi, że filmy pomagają w podejmowaniu decyzji zakupowych (Animoto)
Planowanie Kampanii z Użyciem Promocyjnych Filmów
Kluczowe kroki w planowaniu kampanii:
1. Definicja grupy docelowej
2. Określenie celów
3. Wybór platformy
4. Harmonogram
5. Budżet
Kluczowe Elementy Udanej Produkcji Filmowej
Elementy skutecznego promocyjnego filmu:
• Zachwycające wprowadzenie
• Jasność i przejrzystość treści
• Estetyka wizualna
• Angażujące historie
• Wzywanie do działania